اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

مقام مسئول سازمان راهداری با تاکید بر ضرورت شناسایی تعارض منافع و فرآیندهای فسادزا در سازمان راهداری، گفت: باید خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه شود.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا هاشمی نیا مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: مسیر خدمت رسانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای باید رو به جلو و در راستای افزایش خدمات به هموطنان و عموم کاربران جاده باشد.

وی افزود: تمامی معاونت ها در ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور در جهت انجام رسالت و مسئولیت های خود تلاش می‌کنند ولی انتظار می‌رود در راستای خدمت رسانی سریع شایسته و روان به عموم کاربران جاده‌ای رصد نظارتی لازم در زیرمجموعه و ادارات تابعه خود را داشته باشند.

وی با تاکید بر این‌که نباید شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا نیروهای انسانی و کارکنان در معرض فساد قرار گیرند، تاکید کرد: ضروری است تعارض منافع و فرآیندهای فسادزا نیز شناسایی شده و در صورت نیاز فرایندهای موجود برای انجام امور در چارچوب صحیح اصلاح شود تا بتوان از این طریق خدماتی که رو به جلو و شایسته بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مخاطبان این بخش است، ارائه داد.

انتهای پیام/

مقاله اصلی

بک لینک های تبلیغاتی

پیام بگذارید

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)